Restaurant Würst - Gent 21-08-2019

Würst – wie zijn wij ?

Würst, het geesteskind van een topchef, is een jong dynamisch bedrijf met een vestiging in Leuven, een nieuwe vestiging in Gent (vanaf november 2019) en twee hippe vintage foodtrucks voor op events en festivals. Wij maken van de klassieke hotdog een verfijnd en bijzonder culinair gerecht; een krokant biobroodje terplaatse gebakken, een artisanale gepatenteerde würst en verrassende toppings.  Een enthousiast en ervaren team met een hart en trots voor Würst. Teamwerk, is naast een aanstekelijk enthousiasme, een dagelijkse realiteit.


ASSISTENT HORECA MANAGER
Wat houdt de functie in ?

Het gaat om een leidinggevende functie waar je samen met de locatie manager verantwoordelijk bent voor het uitbaten van het restaurant, de omzet en winstgevenheid optimaliseert, de vaste medewerkers en ploeg van jobstudenten en flexi medewerkers aanstuurt, alsook de de aministratieve werkzaamheden en de job planning uitvoert. Je werkt full-time in wisselende shifts per week: vroege (09:00-16:00), late (14:00-21:30) en weekends.


Wat zijn de verantwoordelijkheden?

Als assistent horeca manager ben je verantwoordelijk voor volgende taken:

  • Je beheert het reilen en zeilen van jouw restaurant, in nauw overleg met de restaurant manager.
  • Je ontwikkelt mee de omzet en neemt initiatieven, in overleg met het managementteam.
  • Jij zorgt voor een goed functionerend team. Je toont je teamleden hoe ze aan de slag kunnen, superviseert en stuurt bij waar nodig. Je begeleidt je medewerkers van A tot Z (advies bij selectie en werving, opleiding van nieuwe werknemers, controle van de productiviteit, uurroosters opmaken, ...)
  • Je verzekert tevens de administratieve follow-up (controle van geldstromen, personeelsadministratie, rapportering, ...) en bent verantwoordelijk voor de bestellingen, het stockbeheer, ....
  • Je bent nog steeds operationeel bezig in de zaak (~80% van je tijd) en hebt een nauw contact met klanten.
  • Jij waakt er over dat de regels inzake hygiëne en veiligheid steeds nageleefd worden. Je ziet erop toe dat de machines perfect werken, en dat de standen er perfect uitzien
  • In afwezigheid van de locatie manager, voer je een belangrijke taken zelf uit zoals het openen en afsluiten van het restaurant, overzicht, etc. Jij bent een plantrekker!

Profiel vereist van jou:

  • Je hebt horeca-bloed in je aderen en je bent klantvriendelijk
  • Je bent een plantrekker: je staat stevig genoeg in je schoenen om de juiste beslissingen te nemen te nemen in de afwezigheid van een verantwoordelijke
  • Je hebt ervaring in leiding geven of de nodige skills; Je kan het beste uit jezelf en jouw team halen om er samen volledig voor te gaan.
  • Je bent flexibel en een multitasker
  • Je beheerst de nodige werk-procedures en -organisatie, productkennis, stockbeheer, … of je hebt ongelofelijk veel zin om het te leren 
  • Je bent streng op vlak van kwaliteit en hygiëne 

Aanbevolen ervaring: 3 jaar horeca en 1 jaar leidinggevende

Wat bieden wij?

  • Voltijdse arbeidscontract van onbepaalde duur
  • Marktconform loon (conform barema’s, helder en transparant) mits toeslagen waar van toepassing, aangevuld met maaltijdcheques (€7 per gewerkte dag), premie woon-werkverkeer, onkostenvergoeding, en winstdeelname of resultaatgebonden bonussysteem 
  • Een opleidings traject 
  • Doorgroei mogelijkheden in ons dynamisch en groeiend tea

HORECA MEDEWERKER
Wat houdt de functie in ?

Het gaat om een uitvoerende functie ter ondersteuning van de locatie manager, waarbij je de uitbating van het restaurant voorziet, klanten bedient en jobstudenten coordineert alsook enkele administratieve werkzaamheden voor voorraad beheer. Je werkt full-time in wisselende shifts per week: vroege (09:00-16:00), late (14:00-21:30) en weekends.


Wat zijn de verantwoordelijkheden?

Als HORECA MEDEWERKER werk je in dag-uren en heb je volgend takenpakket:

  • Verrichten van de dagelijkse voorbereidende werkzaamheden voor het restaurant
  • Bereiden van haute dogs, salades, bijgerechten en afbakken van broodjes en grillen van worsten.
  • Informeert de klanten over prijzen, kwaliteit en assortiment en maakt de bestellingen klaar
  • Rekent de bestellingen af aan de kassa.
  • Draagt zorg dat alles schoon en fris is en de producten vers en lekker zijn, afruimen en schoonmaken van de tafels, bedienen afwasmachine en wegzetten afgewassen materialen.
  • Rapporteert aan de filiaalmanager 
  • Verzorgt enkele administratieve taken voor het ontvangen van inkomende leveringen, bijhouden van voorraden en bijhouden van dagelijkse checklists.

Profiel vereist van jou:

  • Ben jij een energieke, hands-on en klantvriendelijke persoon?
  • Hou je ervan om gerechten te bereiden?
  • Ben jij een teamplayer met grote sociale vaardigheden ?
  • Heb je kennis van richtlijnen en procedures van werken met voeding of heb je zin dit te leren?  
  • Heb je zin voor orde, nette werkplaats en stiptheid?

Opleidingsniveau: minimaal beroepsonderwijs horeca; ervaring binnen horeca is welkom

Wat bieden wij?

  • Voltijdse arbeidscontract van onbepaalde duur
  • Marktconform loon (conform barema’s, helder en transparant) mits toeslagen waar van toepassing, aangevuld met maaltijdcheques (€7 per gewerkte dag), premie woon-werkverkeer, onkostenvergoeding, en winstdeelname of resultaatgebonden bonussysteem 
  • Een opleidings traject 
  • Doorgroei mogelijkheden in ons dynamisch en groeiend team

Hebben we jou enthousiast gemaakt en en heb jij zin om jouw passie voor voeding te uiten bij Würst, stuur dan jouw sollicitatiebrief en CV naar Frank@wurstdogs.be.

 

 

 

Back to top